torsdag 24. mai 2012

PimpMittBad....

Var på bloggtreff på Comfort i går.
Veldig hyggelig å se kjente igjen.
Takk for tips angående omskolering til en ny bekjent.
Lar andre bloggere med fancy kamera stå for treffbilder.
 Takk for smaskens candy og neste gang må dere vise oss hva som kommer.
 Vi vil gjerne høre om det som enda ikke er å finne i butikkene.
Hva med å gå igjennom lekre armaturer og fine dolokk?
Det er nok ikke alle som kan bytte ut alt ved en oppussing.


Ble inspirert til å freshe opp litt..
Donald, tannbørster og badeleker
gir jo ikke akkurat spafeeling.
Eller hva med strykebrettet?

Jeg kastet meg oppi goodiebagen fra bloggtreffet.

Slik ble det etter 15 minutters innsats...

Lyseblå strikket kurv med to nye håndkler, håndkrem
og en plastikkboks jeg hadde fra før.

Duftlys var det også oppi posen.
Vase fra BlomsterFinn fikk jeg av bokklubben.
"Brikken" under vasen er avskjær fra en skiltprodusent.
Tullipanen er nyplukket fra hagen...

Magasiner og sjokolade spanderte også
gjengen fra Comfort..
Veggdekor har jeg klippet ut fra et
stort decorark fra Panduro


Vi har oppussing av bad på listen, men innejobb gjør man på vinteren.
Gleder meg til å male furutaket.
Nå må jeg ut på badet og snu på søppeldunken igjen.
Minstemann har en tendens til å ta søppelet ut igjen.
Så her må dunken stå med åpningen inn mot veggen.
Ha en knallfin dag!

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til en liten kommentar!